דף הבית » מדריך אימהות » איך להתמודד עם אמא פטפטנית
פשוט להיות אמא הידברות

איך להתמודד עם אמא פטפטנית

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אמהות פטפטניות הן אמהות שאוהבות לדבר. הם תמיד בדרכים ויש להם את הצורך להיות מחוברים עם אחרים בכל עת. אמהות פטפטניות פעילות מאוד במדיה החברתית, ומכאן הן שואבות את רוב המידע שלהן. הם גם נהנים לקרוא בלוגים, מגזינים ולצפות בתוכניות טלוויזיה. לאמהות פטפטניות יש הרבה אנרגיה ולרוב יש להן הרבה סיפורים לחלוק עם אחרים. אפשר למצוא אמהות פטפטניות מדברות עם אמהות אחרות בפארקים או בגני שעשועים. הם ישלחו לך טקסט, יתקשרו וישלחו לך דוא”ל כל הזמן. יש להם גם נטייה לשתף יתר על המידה. אמא פטפטנית היא בדרך כלל אמא בבית או אמא עובדת שמבלה את זמנה בבית עם ילדיה. הם אוהבים לחלוק את דעתם עם אחרים, הם לא יכולים שלא לתת עצות גם אם זה לא מתבקש. אמהות פטפטניות תמיד זמינות להקשיב ולתת עצות בעת הצורך.

איך מתמודדים עם אמא פטפטנית

אמא פטפטנית יכולה להיות ברכה וקללה. היא תמיד שם כדי להציע עצות ולעזור לך עם הבעיות שלך, אבל לפעמים זה יותר מדי. אם יש לך עסק עם אחת, הנה כמה דרכים להתמודד איתה:

1. היו מנומסים והודו לה על הדאגה, אבל אמור לה שאינך זקוק לעזרה כרגע.

2. אמור לאדם שאתה צריך להתמקד במשימה העומדת על הפרק עכשיו ושאל אותו אם הוא יכול לתת לך קצת זמן, מאוחר יותר, לדבר על החששות או הבעיות שלו.

3. היו כנים עם האדם ותגידו לו שהם מפריעים לכם, אבל אמרו זאת בצורה מנומסת כדי לא לפגוע ברגשותיו או לגרום לו להרגיש רע עם עצמו.

4. אמור לאדם שאתה צריך להתמקד בעבודה שלך ולהיות פרודוקטיבי, אבל בזמן שהוא מדבר אתה מפסיד זמן יקר.

למה אמא ​​שלי מדברת כל כך הרבה

ישנם גורמים רבים התורמים לכך שאמהות מדברות כל כך הרבה. אולי יש לה צורך להישמע, או אולי יש לה צורך להיראות ולהעריך אותה. אולי יש לה גם צורך באימות והערכה. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם זה היא על ידי סבלנות והבנה ולוודא שאתה נותן לה את מה שהיא צריכה.

הסיבה הראשונה היא שהיא בודדה. אולי אין לה הרבה חברים או בני משפחה לדבר איתם ולכן היא מדברת איתך. הסיבה השנייה היא שהיא רוצה את תשומת הלב שלך. היא אולי לא מרגישה שאתה שם לה מספיק תשומת לב ולכן היא מנסה להשיג זאת על ידי דיבור נוסף.

כמו כן, ייתכן שהאם מפצה על חוסר הכישורים המילוליים של ילדה או שהיא מנסה להשתלט על בן זוג שלא מדבר הרבה. יש אמהות שמדברות הרבה כי יש להן צורך בתשומת לב וביטחון שילדיהן אהובים ומטופלים.

השפעות של אמא דברנית

אמא דברנית היא אמא שתמיד מדברת ויש לה דעה על הכל. היא עשויה להיות האדם החשוב ביותר במשק הבית ויש לה נטייה לדבר ללא הפסקה. האם הפטפטנית היא אישה שאפשר למצוא אותה בכל מיני מצבים. היא עשויה להיות חברה, עמית, או אפילו סתם שכנה.

אמא מדברת עשויה להיות מעצבנת לאנשים מסוימים, אבל אנשים רבים היו רוצים שתהיה להם אמא מדברת מכיוון שהם מרגישים שהיא תגרום להם להרגיש יותר בנוח כשהם בנוכחותה. אמא דברנית יכולה להיות אדם מעניין לדבר איתו. היא יכולה לעזור להורים שקשה להם עם ילדיהם.

עם זאת, אמא דברנית יכולה להוות מטרד אמיתי גם לילדיה. לעתים קרובות היא תפריע לשיחות שלהם ותדבר איתם. זה יכול לעצבן מאוד את הילדים.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן