דף הבית » מידע מקצועי » איך להתמודד עם דברים להיות אם שכולה: טיפים להתמודדות
להיות אמא שכולה

איך להתמודד עם דברים להיות אם שכולה: טיפים להתמודדות

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

כאשר אנו מאבדים מישהו קרוב אלינו, לעתים קרובות אנו מוצאים את עצמנו במצב של אבל. אנו עשויים להרגיש שהעולם שלנו התהפך ושאיננו מסוגלים לתפקד כראוי. זו הסיבה שחשוב לקבל תמיכה מהסובבים אותנו.

להיות אם שכולה יכולה להיות קשה, במיוחד כאשר אתה צריך לתאר את הצער שאתה מרגיש למישהו שלא מבין. אם שכולה היא אם שילדה נפטר. האם השכולה תחווה אבל ורגשות נוספים הקשורים למותו של ילדה. האם השכולה סובלת מדיכאון וחרדה וכן מאשמה ובושה. היא עשויה להרגיש שהיא לא עשתה מספיק כדי למנוע את מותו של ילדה או שהיא הייתה צריכה להיות מסוגלת למנוע זאת איכשהו.

להיות אמא שכולה זה לא קל. זה דורש כל כך הרבה יותר מסתם הפעולה הפיזית של אובדן ילדך. זה דורש ממך להתאבל, לצאת מהקליפה שלך ולמצוא את הכוח שמעולם לא ידעת שיש לך.

להלן סרטון שמדבר על להיות אם שכולה:

איך מרגישה אמא ​​אחרי שאיבדה ילד?

אובדן ילד הוא אחת החוויות הקשות ביותר עבור כל אם. זה יכול להיות כל כך קשה שלעתים קרובות אמהות מתקשות לדבר על רגשותיהן או אפילו לחשוב על האובדן.

אובדן ילד הוא אחת החוויות הקשות ביותר שאמא יכולה לעבור. זה כואב ושובר לב, ומשאיר אותך אבוד ובודד. הכאב הוא לא רק פיזי אלא גם רגשי.

חייה של אמא משתנים באופן דרסטי לאחר אובדן ילד. ייתכן שהיא תצטרך לעזוב את עבודתה או לשנות את אורח חייה לחלוטין כדי להתמודד עם האובדן. תהליך האבל ארוך וקשה, אבל זה עוזר לדעת שיש אנשים שמבינים מה עובר עליך ומציעים תמיכה בעת צרה.

איך אתה מקבל את מותו של ילדך?

מוות הוא אחד הדברים שהכי קשה לקבל בחיינו. זה תהליך שכולנו עוברים, אבל זה לא משהו שאנחנו מוכנים לחלוק עם אחרים.

מוות של אדם אהוב קשה לכולם, אבל זה אפילו יותר קשה לילדים. ילדים עדיין לומדים כיצד להתמודד עם העולם והוריהם הם לרוב המודל הראשון שלהם לחיקוי. כשהם מאבדים מישהו קרוב אליהם, אין להם למי לפנות לתמיכה ונחמה

קבלת מותו של ילדך היא אחד הדברים הקשים ביותר לעשות. זה חלק מהחיים וכולנו צריכים לעבור אותו בשלב מסוים בחיינו.

להלן כמה דרכים שבהן תוכל להתמודד עם מותו של ילדך:

1. להתאבל בגלוי ובכנות

2. למצוא אושר בחלקים אחרים של חייך

3. למצוא משמעות בחוויה

האם אי פעם תוכל להיות מאושר שוב לאחר שאיבדת ילד?

לכולנו יש זיכרון שמח שנוכל לקחת איתנו בחזרה. זה זיכרון של איך הדברים היו לפני האובדן, וזה תזכורת למה שהיה לנו שאיבדנו. אבל מה קורה כשזיכרונות שמחים מוחלפים בזכרונות כואבים?

הצער של אובדן ילד הוא משהו שאף הורה לא צריך לעבור. זה לא רק אובדן של ילד אלא גם אובדן החלומות והתקוות שלך עבורם.

לאבד ילד יכול להיות אחד הדברים הקשים ביותר שכל הורה צריך לעבור. זה לא רק על אובדן ילדך אלא גם על ויתור על כל החלומות והתקוות שהיו לך עבורם. אובדן של ילד כל כך כואב ומעיק עד שהוא עלול לגרום לטראומה פסיכולוגית קשה במקרים מסוימים. לפעמים, טראומה זו יכולה להימשך שנים או אפילו עשרות שנים ולהפוך את החיים לבלתי נסבלים להורים אבלים.

האם אי פעם תוכל להיות מאושר שוב לאחר שאיבדת ילד? התשובה היא כן, אבל זה ייקח זמן ומאמץ מצידך. ייקח זמן לרפא ולקבל את האובדן שלך, אבל לעולם אל תפסיק לנסות למצוא שוב אושר כי גם לך מגיע להיות מאושר!

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן