דף הבית » מדריך אימהות » דברים מדהימים להיות אמא חורגת
להיות אמא חורגת

דברים מדהימים להיות אמא חורגת

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אם חורגת היא מישהי שהיתה נשואה לאב הביולוגי של ילדיה. לעתים קרובות הם יצטרכו להתמודד עם טינה רבה מצד גרושתו או בעלה לשעבר של בן זוגם וייתכן שגם יצטרכו להתמודד עם מספר נושאים נוספים הנובעים מהבאת ילדים מנישואים קודמים.

הצעד הראשון בהפיכתו לאם חורגת הוא להבין מה כרוך התפקיד. זה כולל הבנת הציפיות השונות של הילדים החורגים, כמו גם הוריהם. הדבר החשוב ביותר הוא להיות עם ראש פתוח ולהיות סבלני עם הילדים החורגים שלך. היו מוכנים שהם יכעסו, אבל אל תתנו לזה להשפיע עליכם יותר מדי. רק זכרו שהם עדיין צעירים וזקוקים להדרכה ולתמיכה שלכם.

אמהות חורגות נמצאות בעמדה הייחודית של צורך לפתח מערכת יחסים עם ילדיהן ללא נוכחות אמם הביולוגית. הם גם צריכים ללמוד איך להיות הורים ללא עזרת ההורים שלהם.

אחת המשימות הקשות ביותר שאם חורגת צריכה להתמודד היא לגרום לילדים להתחמם אליה. להיות אם חורגת זה לא תמיד קל. זה יכול להיות מאתגר כאשר מנסים ליצור מערכות יחסים חדשות עם הילדים שלך ועם המשפחה המורחבת שלהם. יכול להיות שאתה מרגיש שאתה כל הזמן במגננה, ודרוש לך מאמץ רב כדי לפרוץ את המחסום הזה.

החדשות הטובות הן שיש דברים שאתה יכול לעשות כדי להפוך את המעבר שלך להיות אמא חורגת לחלק יותר, גם אם זה אומר להתחיל מאפס עם הילדים שלך.

להלן סרטון שמדבר על להיות אם חורגת:

מה צריך להיות תפקיד הורים חורגים?

להורה חורג יש תפקיד משמעותי בחיי ילדיו. עליהם להיות מעורבים בבית הספר, בספורט ובפעילויות מחוץ לבית הספר של ילדיהם. הורה חורג גם צריך לעזור עם האחריות הכלכלית של גידול ילד, כגון תשלום עבור שכר לימוד במכללה או חיסכון לפנסיה.

התפקיד של A צריך להיות תומך ואכפתי. עליהם לוודא שהם נמצאים שם כאשר ילדיהם זקוקים להם ביותר ולספק הדרכה בעת הצורך. הורים חורגים צריכים גם לעזור לילדיהם לפתח עצמאות כדי שיוכלו להפוך למבוגרים מצליחים. הורים חורגים נמצאים בדרך כלל במשפחות עם שני הורים גרושים או פרודים, כאשר להורה אחד יש משמורת על הילדים. הם עשויים להימצא גם במשפחות מעורבות, שבהן שני ההורים חולקים את המשמורת על ילדיהם.

חמשת התפקידים המובילים של ההורים החורגים הם:

1) החונך – מישהו שנותן הדרכה, עצות ותמיכה במצבים קשים. הם עשויים גם לעזור בדברים כמו שיעורי הורות או פגישות ייעוץ.

2) איש סודו – מישהו שעוזר לילד החורג שלו להרגיש בטוח ובטוח על ידי הקשבה ללא שיפוט או ביקורת. הם יכולים לספק תמיכה בכל הקשור לבית ספר, ספורט או בעיות אישיות.

3) המעודדת – מישהו שמכניס שמחה לחייו על ידי אופטימיות לגבי כל דבר בחייו, כולל ההצלחות העתידיות של הילד החורג, שאולי לא יוכל לראות בעצמו כעת בגלל לחץ או דיכאון

4) המורה – מישהו שמספק הדרכה וחינוך בתחומים כמו לימודים, כישורים חברתיים, כישורי חיים או נושאים חשובים אחרים.

5) המאפשר – מישהו שרוצה לעזור לילד החורג שלו בכל מה שחסר לו בחייו. הם עשויים לתמוך כלכלית או לספק להם דברים כמו מזון או מחסה כשיש זמנים קשים.

מה אמא ​​חורגת לא צריכה לעשות?

אמהות חורגות הן לעתים קרובות יעד לביקורת רבה. אנשים נוטים לעלות עליהם מחשבות שליליות והם לא תמיד רצויים.

זה מה שמקשה על אמהות חורגות למצוא את מקומן בחברה. כתוצאה מכך, אמהות חורגות רבות בוחרות להתרחק מאור הזרקורים ולהתרחק מעיני הציבור. עם זאת, זו לא הבחירה הנכונה עבורם כי זה יוביל רק לאומללות ובדידות.

להלן כמה דברים שאמהות חורגות צריכות להימנע מלעשות:

-לא להיות שם בשביל הילדים שלך כשהם הכי צריכים אותך

-לנסות להיות משהו שאתה לא

-שולטת מדי או שתלטנית

מה הופך לאם חורגת טובה?

אם חורגת היא אישה שנישאה לאביו של מישהו ולקחה על עצמה תפקיד של אם. ישנם סוגים רבים ושונים של אמהות חורגות, אך חשוב לדעת מה הופך אותן לטובות. אמהות חורגות באגדות מוצגות לעתים קרובות כמכשפות מרושעות או אמהות חורגות מרושעות. עם זאת, אמהות חורגות יכולות גם להיות מאוד אוהבות, דואגות ומטפחות.

הן יכולות להיות גם אמהות ביולוגיות או מאמצות. עם זאת, יהיו להם כמה קווי דמיון והבדלים ביחסים שלהם עם ילדיהם החורגים.

כמה מהתכונות שהופכות לאם חורגת טובה הן:

להיות תומך,

להיות מבין,

להיות סבלני ואדיב,

סבלנות להתנהגות של ילדים, גילוי אמפתיה לצרכיהם,

ראש פתוח ומקבל אנשים מרקעים שונים.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן