דף הבית » מידע מקצועי » להיות אם פונדקאית – כל מה שצריך לדעת
להיות אמא פונדקאית

להיות אם פונדקאית – כל מה שצריך לדעת

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

פונדקאית היא מי שמסכימה לשאת וללדת ילד של אדם אחר תמורת תשלום. זה גם מישהו שמסכים להיות ההורה הביולוגי של הילד לאחר הלידה. באופן כללי, זה לא חוקי שאדם יסכים להפוך לאם פונדקאית או להורה ביולוגי בתמורה לכסף או שכר אחר. פונדקאיות הן לא תמיד נשים. הם יכולים להיות גברים או זוגות לסביות. ישנם גם מקרים שבהם משלמים לפונדקאיות כדי להיות תורמות ביצית ולשאת עובר מופרי עד תום.

אם פונדקאית היא בדרך כלל בשנות העשרים המאוחרות עד תחילת שנות השלושים לחייה, אין לה ילדים משלה ויש לה רחם בריא. היא גם צריכה להיות מסוגלת לשאת מספר תינוקות מבלי שיהיו לה סיבוכים כלשהם במהלך ההריון.

התהליך מתחיל כאשר ההורים המיועדים מוצאים אם פונדקאית מתאימה המתגוררת בקרבתם על מנת שיהיה נוח לשני הצדדים המעורבים. הפונדקאיות משולמות בדרך כלל על ידי ההורים המיועדים בתעריפים שונים בהתאם לגילם, ניסיון ההריון וכו’, אך יש לדון בכך מראש כדי ששני הצדדים יהיו נוחים עם מה שהם נכנסים אליו.

בחברה של היום, יש צורך גובר בשירותי פונדקאות. עם העלות של טיפולי הפוריות והאימוץ מרקיעות שחקים, אנשים רבים פנו לפונדקאות כחלופה מכיוון שהיא זולה יותר ונגישה יותר.

להלן סרטון שמדבר על להיות אם פונדקאית:

איך פונדקאית נכנסת להריון?

פונדקאית היא תהליך שבו אם פונדקאית נותנת את החומר הגנטי לתורמת הביצית שלה. תהליך הפונדקאות מתחיל בתרומת ביצית, כלומר כאשר אישה תורמת את ביציותיה לאישה אחרת הזקוקה להן לצורך טיפולי פוריות. תורמת הביצית עוברת טיפולי הורמונים וזריקות להמרצת ייצור השחלות והרחם, שיכולים להימשך עד שבועיים.

אמהות פונדקאיות אינן קשורות גנטית לילד שהן נושאות. לעתים קרובות הם בשנות ה-20 או ה-30 לחייהם והביאו לעולם לפחות ילד אחד משלהם. על מנת שהביציות של האם הפונדקאית יופרו עם הזרע מהאב המיועד, היא תיקח תרופות פוריות שיגרמו לביוץ וישחררו מספר ביציות, כך שניתן יהיה ליצור יותר מעובר אחד.

תהליך הפונדקאות מתחיל בתרומת ביצית שבה תורמת ביצית תורמת את ביציותיה לאישה אחרת הזקוקה להן לצורך טיפולי פוריות. המקבלת עוברת טיפולי הורמונים וזריקות הממריצות את צמיחת השחלות ומעלות את סיכויי ההצלחה.

האם פונדקאית חולקת DNA עם התינוק?

אם פונדקאית היא מישהי שמסכימה לשאת תינוק עבור מישהו אחר. אין להם קשר ביולוגי עם הילד ואין להם שום זכויות עליו. מה שאומר שהיא לא חולקת DNA עם התינוק. לפונדקאית אין כל חובה חוקית להגן ולפרנס את הילד והיא תפוצה בכסף בלבד. האם הפונדקאית היא כמו תורמת ביצית או זרע, אבל הן דומות יותר לתורמת ביצית כי הן לא יכולות ללדת את התינוק בעצמן.

כמה פעמים אפשר להיות פונדקאית?

עם התפתחותן של טכנולוגיות חדשות, ישנן הזדמנויות רבות נוספות לשימוש בפונדקאיות בתחום הרפואי. הסיבה העיקרית לכך היא שזה זול ויעיל יותר משימוש בפונדקאית אנושית. הורים פונדקאים קיימים מאז תחילת המאה ה-19, אך עם ההתקדמות הטכנולוגית, הם הפכו ליותר ויותר נפוצים. אחת משיטות הפונדקאות הפופולריות ביותר היא פונדקאות הריון המתקיימת במעבדה בה נוצר עובר ומועבר לרחם של פונדקאית. ישנן דרכים רבות ושונות בהן ניתן להשתמש בפונדקאיות במצבים רפואיים שונים, כגון יצירת עוברים כדי לסייע בטיפולי פוריות או נשיאת תינוק של מישהו אחר ללידה מלאה. רופאים ממליצים שלא יהיו לך יותר מחמישה הריונות קודמים על מנת ללדת ילד פונדקאי.

כמה אתה מקבל על היותך אמא פונדקאית?

פונדקאות היא תהליך המאפשר לזוגות עם בעיות פוריות להביא ילד לעולם באמצעות ביצית של אישה אחרת ובזרע של בן זוג אנונימי או מוכר. פונדקאיות מקבלים תשלום על מנת לסייע לאפשר את התהליך הזה.

כמות הכסף שמקבלות פונדקאיות עבור נשיאת ילד משתנה בהתאם למיקומן, הניסיון שלהן וגורמים נוספים. באופן כללי, אימהות פונדקאיות מקבלות תשלום כדי לשאת תינוקות של אחרים ואז מוסרות אותם לאימוץ. באופן כללי, משלמים להם בסביבות $40,000-$45,000 ללידה.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן