דף הבית » מדריך אימהות » פשוט להיות אמא: דבר שאמא מעולם לא סיפרה
Just being a mom

פשוט להיות אמא: דבר שאמא מעולם לא סיפרה

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

לא קל להיות אמא. זו העבודה הכי קשה בעולם. זה אומר שאת צריכה להיות אמא טובה, אישה טובה ועובדת טובה. אתה צריך להיות מסוגל לבשל ולטפל במשפחה שלך, לעשות עבודות בית ולדאוג לילדים שלך. אבל זה לא אומר שאין יתרונות בלהיות אמא. להיות אמא יש גם הטבות כמו שיש תירוץ לכל דבר, יכולת להתיידד עם כל אחד ויכולת לאהוב ללא תנאים.

זוהי טעות נפוצה שלהיות אמא פירושו להיות מומחית בכל הקשור להורות. האמת היא שזה לא קל להיות אמא. זה דורש מאמץ מתמיד ושיקוף עצמי כדי לעשות את הטוב ביותר שאתה יכול עבור המשפחה שלך ואת עצמך.

המציאות היא שאמהות הן בדיוק כמו כולם – יש להן את החוזקות והחולשות שלהן, רגעי הצלחה ורגעי כישלון. מה שמייחד אותם הוא חוסר האנוכיות שהם מגלים בניסיון לשמח את ילדיהם לא משנה מה יידרש. וכמו שאמא אחת אמרה, “אף פעם לא סיימת עם האימהות”.

למה אנשים אוהבים להיות אמא

להיות אמא היא אחת התפקידים החשובים והמשתלמים ביותר בעולם. זה גם אחד הקשים שבהם. עלינו לדאוג לילדים שלנו, לשמור על משק בית, ועדיין למצוא זמן לעבוד ולהתרועע.

אבל יש הרבה סיבות למה אנשים אוהבים להיות אמא. הנה רק כמה:

– אנו זוכים לחוות אהבה ללא תנאי

– אנחנו זוכים ללמד את הילדים שלנו משהו חדש כל יום

– אנחנו יכולים להיות שם בשבילם כשהם צריכים אותנו

– אנחנו יכולים לעשות טעויות ללא שיפוט

– הילדים שלנו תמיד יהיו החברים הכי טובים שלנו

מהם רגשותיה של אם לילדיה

ניתן לתאר את התחושה של אמא עבור ילדיה כאהבה שאינה אנוכית, ללא תנאים ומתמשכת. אמא מסוגלת להקרבה עצמית, אמפתיה וחוש הומור נהדר. היא אדיבה ותומכת כלפי ילדיה, לא משנה מה הם עושים. אמא מוכנה לעשות את המייל הנוסף כדי לטפל בילדיה, למרות כמה שזה עשוי להיראות קשה לפעמים. ניתן לתאר אמא גם כמי ששמה את הצרכים של ילדיה מעל לצרכיה. היא עשויה להקריב את רווחתה כדי לוודא שמשפחתה מאושרת ובריאה.

אימהות היא ברכה

אמהות היא ברכה. זו זכות להיות מסוגל להביא חיים לעולם הזה. זו אחריות שלא כל אחד יכול לעמוד בה, אבל למי שכן, זו הזדמנות לשפר את העולם בצורה כלשהי. יש אמהות שהתברכו בהזדמנות ללדת ולגדל את ילדיהן בסביבה בטוחה שבה יוכלו ללמוד, לצמוח ולשגשג. לאחרים אין כל כך מזל – אולי יש להם בן זוג מתעלל או שהם חיים בעוני או באלימות. עבור האמהות הללו, אמהות היא לא תמיד ברכה כזו, כי הן לא יכולות לספק לילדיהן את הדברים שהם צריכים. אמהות זה לא קל. צריך הרבה סבלנות, הבנה וכוח כדי להיות אמא. אבל התגמולים שווים את הכל!

השמחה של להיות אמא

להיות אמא היא אחת החוויות הכי מתגמלות בחיים. זו תחושה של שמחה ואושר שאי אפשר להסביר במילים. אמהות נאלצות להתמודד עם כל כך הרבה אתגרים וקשיים שונים ועדיין, הן מצליחות להרים את הראש. כולנו נולדנו כאמהות, וכולנו נולדים עם לב של אמא. למרות שאולי חלקם לא זכו לפריבילגיה להתחנך על ידי האמהות שלהם, הם עדיין יודעים מה זה אומר להיות אמא. אמהות הן אנשים חזקים, אמיצים, אוהבים ודואגים שעושים הכל למען ילדיהם מבלי לצפות לתמורה.

השמחה בלהיות אמא היא משהו שאי אפשר לתאר במילים. זו הרגשה שאין לתאר שכל אמא צריכה לחוות בעצמה. זו לא רק השמחה של לידה או השמחה לראות את הילד שלך גדל, אלא זה גם השמחה להיות מסוגל לספק לו את כל הדברים שהם צריכים ורוצים. זה על לראות אותם שמחים ומרוצים, לדעת שאתה הכל שלהם.

האהבה לילדכם לעולם לא תיעלם, גם כאשר הוא יגדל ויהפוך למבוגרים עצמאיים. תמיד תאהב אותם ללא תנאים, לא משנה מה יקרה בחיים.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן