דף הבית » מדריך אימהות » אני רוצה להיות אמא: 11 דברים שתאהבי להיות אמא
אני רוצה להיות אמא

אני רוצה להיות אמא: 11 דברים שתאהבי להיות אמא

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אין מילים לתאר את תחושת ההורות. זה סוג מיוחד של אהבה שאתה מרגיש כלפי ילדיך. זו אחת הסיבות לכך שאנשים רוצים להיות אמא. תמיד הרגשתי מבורך מאוד במובן הזה. אם הייתי צריכה לבחור סיבה אחת שבגללה בחרתי להיות אמא, זה יהיה בגלל האהבה והטיפול ללא תנאי שהילדים שלי מקבלים ממני. מדהים כמה האהבה שאתה נותן לילדים שלך בבית יכולה להעביר לחייהם. ולא רק זה – זה גם מוחזר על ידם במובנים רבים. זה כל כך מרגש לראות איך הילד שלך גדל ולמד על ידי צפייה בו באינטראקציה עם הוריו. אבל החלק המאושר ביותר בלהיות אמא הוא בהחלט הקשר שיש לך עם ילדיך.

להלן סרטון שמדבר על אני רוצה להיות אמא:

היתרונות בלהיות אמא

היתרונות בלהיות אמא אינם מוגבלים רק להיבטים הפיזיים והרגשיים. ישנם גם כמה יתרונות הנלווים להיות אמא, כגון: עזרה לילדים בהתפתחותם ומתן להם טיפול, שיכול להשפיע על הצלחתם העתידית. כאשר אמא מטופלת היטב ומרגישה בטוחה בתפקידה כאם, היא תוכל להקדיש זמן רב יותר לעזור לילד שלה לגדול לאישיות בריאה ומצליחה. זה יכול גם להוביל לפיתוח מוצלח יותר של הקריירה, החיים האישיים והכישורים החברתיים שלהם. להיות אמא תעניק לך זהות משלך. הסיבה לכך היא שאתה מרכז עולמו של ילדך והם מסתכלים עליך כדמות ההורים שלהם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לוודא שהם מרגישים בטוחים בזמן שהם גדלים.

ההרגשה הכי טובה של להיות אמא

מהן התחושות הכי טובות בלהיות אמא? זה כולל את כל הרגשות שיש לך כשאתה הופכת לאמא, כולל התחושה שאתה מקבל בכל פעם שילדך נמצא בסביבה. אני אוהב להרגיש את הנוחות של הנוכחות של הילד שלי ואת הצורך שלו לדעת שאני אוהב אותו. יש בי חלק שרוצה לבכות כשהיא לא מרוצה ממשהו; יש חלק בי שרוצה להתמלא בשמחה כשהיא שמחה. יש חלק בי שרק רוצה להיות מאושר עם כל מה שהיא עושה. יש חלק בי שמרגיש אשמה כשהיא חולה או פוגעת בעצמה. כל אלה רגשות נהדרים והם חלק מהרגשות החזקים ביותר שאמא יכולה לחוות.

למה להיות אמא זה כל כך מיוחד?

למה להיות אמא זה כל כך מיוחד? זו אחת השאלות הנפוצות ביותר ששואלים אותי בהרצאה שלי. זה אולי נראה קצת בסיסי במובנים מסוימים, אבל זה נכון מאוד. להיות אמא זה לא רק עליך. זה לא קשור רק להשקעה הרגשית שלך – ללא סיבה אחרת מלבד זה שנולדת וחיה על הפלנטה הזו. להיות אמא זה על הטיפול שאתה נותן לתינוק שלך והאמון שיש לך בעצמך שלהיות הורה טוב יטלטל אותו. להיות אמא לא רק גורם לך להרגיש טוב. זה גורם לך להרגיש כל כך חי מעבר למה שיכול להתקיים פיזית. להיות אמא זה למצוא את הקול שלך. זה בלהיות חזק מספיק כדי לעורר השראה, לרגש ולעודד את הילד שבך. אתה זה שמגלה מה גורם להם לתקתק ואיך הם משתלבים בעולם שסביבם. אתה זה שלוקח אותם למקומות שהם לא חלמו עליהם בעצמם. זה מה שבאמת עוסקת באהבה של אמא, וזה כל מה שאתה יכול לתת. בדיוק כמו כל מערכת יחסים אחרת, יש זמנים טובים וזמנים רעים.

איך להיות אמא משנה אותך?

להיות אמא זה לא רק עבודה אלא גם אורח חיים. זה משנה אותך במובנים רבים. כמה מהנפוצים ביותר הם: הבריאות הרגשית שלך מושפעת. אתה מרגיש יותר לחוץ ואולי יהיה לך קשה להירגע. ייתכן שאתה גם סובל מדיכאון או חרדה. ייתכן שילדכם לא תמיד יבין מדוע מצב הרוח שלכם משתנה כל הזמן, וכל המשפחה תושפע מכך. זיהוי מתי אתה משנה את מצב הרוח שלך יכול לעזור לך להירגע ולהחזיר את שפיותך.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן