דף הבית » כללי » להיות לסבית בארון? הכי לא נכון שיש!
sweethearts

להיות לסבית בארון? הכי לא נכון שיש!

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

להבין על עצמך שאת שונה זה לא עניין פשוט. זה קורה להרבה נשים וגברים, אך יש שונות שעלולה להיות מפחידה בתחילת הדרך. כשאת עומדת מול המראה ומבינה שאת לא כמו כולם, זה למעשה תהליך. זה לא משנה על איזו שונות מדובר, כי מה שבטוח, זה שלוקח זמן להשלים עם העניין. כאשר מדובר על העדפות מיניות, זה עוד יותר מסובך, ואם את דתיה, הרי שהעניין מורכב כפליים. מה אומרת התורה בנושא? האם יש כזה דבר איסור משכב נקבה ? והאם, במידה ואני לסבית, אני אצטרך כל החיים להסתיר את העניין? אם שאלות כאלה עוברות לך בראש, הגיע הזמן שתעצרי לרגע ותביני: את לא לבד. 

למה כדאי לקבל עזרה ולדבר על הדברים? 

עוד הרבה לפני שנדבר על יציאה מהארון בתוך מסגרת של חברה דתית, חשוב לדבר על הדברים. מעטות מאוד הן הנשים שיכולות להתמודד עם הקושי הזה לבד, והאמת היא, שאין בכך שום טעם. למה את צריכה להתמודד עם השאלות והקשיים שקשורים לנושא הזה לבד? אפילו אם את יכולה לעבור את הדרך המורכבת הזאת בכוחות עצמך, מה ייצא לך מזה? במקום זה, כדאי שתדעי שאת יכולה לפנות אל מי שכבר הייתה בנקודה שבה את נמצאת. אל מי שכבר התמודדה, שאלה אינספור שאלות ואפילו מצאה תשובות. אומנם זה נכון שעדיין את תצטרכי לעשות את הדרך בעצמך, אבל אין ספק שהתחושה שאת לא לבד תסייע לך מאוד. 

לצאת מהארון – הדרך שלך אל האושר 

אם לאחרונה הבנת שאת לסבית דתיה , ברור שאת תוהה לגבי היציאה מהארון. בכל סוג של חברה לא קל לצאת מהארון ולהיות שונה, אך אין ספק שבחברה הדתית זה מורכב פי כמה. מדובר על חברה שהיא לרוב סגורה יותר, וקבלת השונה זה לא עניין פשוט. יחד עם זאת, את חייבת להבין: לא עשית שום דבר רע! ויתרה מכך, מגיע לך לחיות את החיים שלך בדיוק כפי שאת רוצה. מגיע לך להיות לסבית מחוץ לארון, למצוא אהבה ולהיות בעלת משפחה. לכן, אם לרגע חשבת שעלייך לחיות את חייך בסתר אחרי ההבנה שאת לסבית, חשוב שתביני שזה לא כך. אומנם לא קל לצאת מהארון, ובטח שלא בחברה דתית, אך בפועל, זה יקל עלייך. כל אופציה אחרת תגרום לכך שתחיי חיים שאינם מלאים, וזה לא מגיע לאף אחד. לכן, אם תוכלי להתחיל את הדרך שלך אל האושר כבר עכשיו, למה לדחות זאת עוד ועוד? נשים כמוך, שכבר עברו את מה שעברת, יכולות לסייע לך. ללוות אותך לכל אורך הדרך ולתת לך את התחושה החשובה כל כך: שיש לך על מי להישען. 

כל הסיבות להתחיל את התהליך עוד היום 

להבין שאת לסבית, דתייה ולצאת מהארון, זה לא פשוט. כל מי שכבר עשתה זאת יכולה לספר לך שזה תהליך ארוך שיש בו הרבה רגעי משבר. יחד עם זאת, אם לא תתחילי את זה היום, מתי זה בדיוק יקרה? ואם לא תעשי את זה היום, באיזה גיל באמת תתחילי לחיות את החיים המלאים שאת מאחלת לעצמך? חשוב שתביני: לא רק שכדאי לך לצאת מהארון, אלא חשוב שתעשי זאת בשלב כמה שיותר מוקדם. כך תוכלי להיות בטוחה שאת סוללת לעצמך דרך לחיים רגועים יותר. בסופו של דבר, כל האנשים בחיים שלך שאוהבים אותך באמת – יקבלו אותך בדיוק כפי שאת. בואי לקבל סיוע ותראי שגם את יכולה לחיות חיים מלאים באהבה ורוגע. 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן