דף הבית » כללי » סימני מתיחה אחרי לידה: טכנולוגיית מיקרופלזמה וגלי רדיו, מעלימים אותם!

סימני מתיחה אחרי לידה: טכנולוגיית מיקרופלזמה וגלי רדיו, מעלימים אותם!

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

חווית הלידה היא ללא ספק החוויה העוצמתית והמכוננת שכל אישה עוברת. עם זאת, במקרים רבים התוצאות של הלידה מבחינה פיזיולוגית עלולות להיות בעייתיות, ולא לעלות בקנה אחד עם ההעדפות והרצונות של האישה היולדת. אחת התוצאות היותר מוכרות והיותר בעיתיות של הלידה הם סימני מתיחה לאחר הלידה.

בשורות להלן נתמקד בסימני המתיחה הללו ובדרכים האפשריות להתגבר עליהם. מהם בעצם סימני מתיחה לאחר הלידה? מהן טכנולוגיית מיקרופלזמה וגלי רדיו ואיך הם מסייעות להתגבר על סימני המתיחה? כדאי לקרוא – בשרות הבאות נעסוק בנושא שכל אישה נתקלת בו בשלב כל שהוא בחייה.

מהם בעצם סימני מתיחה לאחר הלידה

סימני מתיחה הם, על פי ההגדרה, צלקות הנגרמות כתוצאה ישירה של קרעים בשכבת העור העמוקה. סימני מתיחה כאלה עלולים להיווצר במצבים שונים, הן אצל גברים והן אצל נשים. זאת, כתוצאה מגדילה מהירה של הגוף, כאשר העור לא מספיק להתאים את עצמו למבנה החדש של הגוף.

  • עלייה מהירה במשקל: עלייה מהירה במשקל היא למעשה השמנה, שממנה עלולים לסבול גברים ונשים כאחד. עלייה במשקל יכולה להיות תוצאה של אכילת יתר מרובה בתוך זמן קצר. לעיתים, עלייה במשקל עלולה להיות תוצאה של חילוף חומרים איטי, שאיננו מספיק ואיננו מאפשר שמירה על משקל תקין לאורך זמן.
  • היריון: סימני המתיחה שבהם עוסק המאמר הזה הם סימני מתיחה לאחר הלידה. מדובר בסימני מתיחה שנוצרו גם הם כתוצאה מהתנפחות מהירה של הגוף. ואולם במקרה הזה העלייה במשקל וההתנפחות הם תוצאה של ההיריון.

דווקא סימני המתיחה אחרי לידה הם סימנים שאפשר וצריך לטפל בהם במהירות. זאת במטרה למנוע מצב שבו הגוף שומר על המשקל הגבוה דווקא. ככל שהנושא לא מטופל בהקדם, המצב עלול להפוך לקבוע.

טכנולוגיות מיקרופלזמה וגלי רדיו להעלמת סימני מתיחה

סימני מתיחה עשויים להיות מטופלים במגוון רחב של דרכים. ואולם עם הדרכים היותר מקובלות ויעילות לטיפול בנושא, ניתן למנות את טכנולוגיות המיקרופלזמה וגלי הרדיו. טכנולוגיות מיקרופלזמה עושה שימוש ביריית גלי רדיו עוצמתיים אל תוך הצלקות, שהן תוצאה של סימני המתיחה. גלי הרדיו ממיסים את עודפי העור, ומאפשרים חידוש העור בצורה איכותית ואסתטית. בניגוד לצמיחה בלתי מבוקרת בתקופת ההיריון, השימוש בטכנולוגיית המיקרופלזמה מאפשר שליטה ובקרה של צמיחת העור. מדובר בטכנולוגיה חדשנית, המתבצעת באמצעות מכשיר המבצע פציעות מיקרוסקופיות בשטח העור וחימום שלו. בהמשך מתבצע קילוף מבוקר של העור, כאשר בתוך כך מוסרות הצלקות שהן למעשה סימני המתיחה, בעקבות היריון או השמנה מהירה. לרוב, הליך זה איננו מלווה בתופעות לוואי, למעט אולי אדמומיות ותחושת אי נוחות קלה זמן מה אחרי הטיפול. היתרון הגדול של טיפולים אלה טמון בעובדה שניתן לשלוט בהם בכל רגע נתון ולהגיב בהתאם.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן