דף הבית » מידע מקצועי » להיות אמא להרבה ילדים: כמה זה קשה?
להיות אמא להרבה ילדים

להיות אמא להרבה ילדים: כמה זה קשה?

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אמהות רבות מתקשות לתאר איך זה להיות אמא להרבה ילדים. לעתים קרובות קשה לתאר במילים את הרגשות, הרגשות והחוויות הנלווים לגידול משפחה גדולה. להיות אמא להרבה ילדים זו חוויה ייחודית לכל אישה. יש לזה אתגרים ותגמולים משלו. לחלק מהאמהות יש אפשרות לעבוד מהבית ולטפל בילדיהן במקביל. לאמהות אחרות אולי אין את המותרות האלה וצריכות לעבוד מחוץ לבית כדי לפרנס את משפחותיהן. זה דורש הרבה מאמץ, מסירות ואהבה כדי להיות מסוגל לגדל מספר ילדים בעצמך. להיות אמא להרבה ילדים זה לחוות את ההנאות והאתגרים של ההורות. זה לקבל את האהבה והאכפתיות שלך מתוגמלים באספקה ​​אינסופית של אהבה וחיבה. להיות אמא להרבה ילדים יכולה להיות עבודה מתישה. תמיד יש כל כך הרבה דברים שצריך לעשות – מבישול אוכל למשפחה ועד הכנת הילדים לבית הספר, ניקיון וכו’. זה גם יכול להיות מאוד מתגמל כשאתה רואה את הילדים שלך גדלים למבוגרים צעירים שבסופו של דבר ידאגו של הילדים שלהם.

יתרון בלהיות אמא להרבה ילדים

להיות אמא להרבה ילדים זה יתרון מסיבות רבות. אם להרבה ילדים הוא מונח המתאר אישה שילדה או אימצה יותר משני ילדים. להיות אמא להרבה ילדים יכולה להיות מעייפת, אבל אם אתה הורה תומך, תמצא את זה מספק. אתה תמיד תהיה אסיר תודה על הזמן שאתה מבלה עם הילדים שלך ועל הזיכרונות שהם יוצרים איתך.

להלן כמה מהיתרונות בלהיות אמא לילדים רבים:

– אתה יכול לקחת על עצמך יותר אחריות בבית כי אתה מסוגל לחלק אותם בין הילדים שלך.

-כולם קרובים אחד לשני וחולקים חוויות דומות.

-הם גם יודעים איך להתמודד אחד עם השני ומסוגלים לעזור אחד לשני כשהם צריכים את זה.

הורים רבים מוצאים את היתרון של ילדים מרובים בכך שילדיהם לומדים כיצד לעבוד יחד ולחלוק את האחריות שלהם כשהם גדלים, מה שיוצר פחות קונפליקט בתוך המשפחה.

חיסרון בלהיות אמא להרבה ילדים

להיות אמא לילדים רבים יכולה להיות קבוצת אתגרים משלה. חלקם רגשיים וחלקם פיזיים. להיות אמא להרבה ילדים יכולה להיות מאתגרת עבור האם אך גם עבור הילדים. חלק מהאמהות עשויות להרגיש שהן לא מסוגלות להעניק לילדיהן את תשומת הלב שהן זקוקות לה, כי הן צריכות לטפל בכל כך הרבה דברים אחרים בבת אחת. חלק מהאמהות עשויות להרגיש שהן לא יכולות לטפל בילדיהן כמו שהן רוצות כי אין מספיק זמן ביום או בשבוע שלהן.

להיות אמא להרבה ילדים יכולה להיות קשה ומאתגרת. עם זאת, זו גם חוויה מתגמלת. זה יכול להיות קשה לאזן בין הצרכים של הילדים לבין הצרכים שלך. זה דורש מכם להיות קשובים ומודעים כל הזמן כדי שתוכלו לענות על הצרכים שלהם ולשמור עליהם בכל עת.

להיות אמא למספר ילדים יש גם מערך אתגרים משלה כמו חוסר זמן, חוסר שינה, חוסר אנרגיה, הכנסה נמוכה וכו’…

כיצד ילדים רבים משפיעים על בריאות האם?

בריאות האם מושפעת מלהיות ילדים רבים. תופעות אלו נראות בדרכים שונות, אך הבולטות שבהן הן השמנת יתר, לחץ דם גבוה וסוכרת.

העלייה במשקל שמגיעה עם ילדים רבים עלולה להוביל להשמנה ולבעיות בריאות אחרות עבור האם. ילדים רבים הם נוהג נפוץ במדינות מתפתחות. עם זאת, היא עלולה להזיק לבריאות האם שכן היא נתונה למתח ומתח רב.

הסיכון למוות אימהי גבוה יותר אצל אלו שיש להם ילדים רבים. לידת יותר מארבעה ילדים מעלה את הסיכון למוות אימהות ב-26%.

הסיכון ללדת הרבה ילדים הוא לא רק בהיריון עצמו, אלא גם בשנים שלאחריו. ייתכן שגוף האם לא יוכל להתמודד עם כל מה שמגיע עם הבאת ילדים לעולם והיא עלולה לסבול מסיבוכים בהמשך חייה כתוצאה מכך.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן