דף הבית » מדריך אימהות » איך להצליח להיות אמא ולהיות בדיאטה: טיפים וטכניקות
להיות אמא ולהיות בדיאטה

איך להצליח להיות אמא ולהיות בדיאטה: טיפים וטכניקות

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

להיות אמא זו חוויה מתגמלת. זה זמן שבו אתה מוקף באהבה ותמיכה מהמשפחה שלך. אבל זה גם יכול להיות מאוד מאתגר לשמור על אורח חיים בריא ולרדת במשקל בזמן ההריון.

גם להיות בדיאטה זה לא קל. אתה צריך לוודא שאתה אוכל את המזון הנכון בזמן הנכון כדי לראות את התוצאות שאתה רוצה. אתה צריך להיות מודע למה שאתה מכניס לגוף שלך ולא לשכוח גם את שגרת הפעילות הגופנית שלך.

להיות אמא זה לא קל והצורך לעשות דיאטה יכול להפוך את זה לעוד יותר מאתגר. חשוב שאמהות ימצאו דרכים לאזן בין השניים כי יהיה להן פחות זמן לעצמן בהמשך החיים.

הנה כמה טיפים שיעזרו לך למצוא איזון בין יעדי ההרזיה שלך לבין היותה אמא.

כמה דברים שאמהות צריכות לחשוב עליהם כוללים:

-אכילת ארוחת בוקר כל יום

-לנסות אפשרויות חדשות למזון בריא לארוחת בוקר או צהריים

-אכילת ארוחות עתירות חלבון לארוחת בוקר או צהריים

-אכילת ירקות בכל ארוחה

להלן סרטון שמדבר על להיות אמא ולהיות בדיאטה:

מהי דיאטת אמא?

דיאטת האם היא דיאטה פופולרית המיועדת במיוחד לנשים בהריון או מניקות. הוצע על ידי רופאים לספק את אפשרויות המזון הטובות ביותר עבור נשים הרות ואמהות. הרעיון מאחורי הדיאטה הזו הוא שהיא צריכה להיות דלה בשומן, סוכר ומלח, אך עשירה בסיבים וחלבונים. סוג זה של תוכנית תזונתית צבר פופולריות במהלך השנים בשל הפשטות והיעילות שלה בשליטה בעלייה במשקל במהלך ההריון או לאחר ההריון. התזונה של האם מתמקדת באכילת מזונות אמיתיים וטריים והימנעות ממזון מעובד. הוא כולל גם שפע של פירות וירקות על מנת לספק לגוף חומרים מזינים. דיאטת האם מעודדת אנשים לאכול ארוחות קטנות לאורך היום ולהימנע מדילוג מוחלט על ארוחות. דיאטת אמא יכולה להיעשות בבית על ידי הכנת מתכונים משלך או לפי תוכניות הארוחות שמסופקות על ידי אפליקציית Clean Eating Mom.

איך אמא עסוקה יכולה לרדת במשקל?

נשים נהיות עסוקות יותר מאי פעם. יותר ויותר נשים עובדות מחוץ לבית, ואיזון בין קריירה לבין אחריות משפחתית הופך לנורמה. זה הוביל לעלייה בשיעורי ההשמנה בקרב נשים. לא קל לאמהות עסוקות לרדת במשקל. הם תמיד בדרכים וזה מקשה עליהם להישאר במסלול. עם זאת, ישנן דרכים בהן הם יכולים לרדת במשקל ולחזור לכושר מבלי להקריב את אורח החיים העמוס שלהם.

אם את אמא עסוקה. אתה יכול לנסות לעשות כמה שינויים בתזונה שלך ולהתאמן יותר. אתה יכול גם לנסות את הדברים הבאים:

– נסה צום לסירוגין

– לשתות תה ירוק

– בצע צורה כלשהי של פעילות גופנית כל יום

– לישון מספיק

-אל תאכל מזון מעובד או מזון עם מרכיבים מלאכותיים.

איך נשארות בבית אמהות יורדות במשקל?

אמהות שנשארות בבית הן חלק עצום מכוח העבודה. בדרך כלל הם אלו שמטפלים בילדיהם ומנהלים את משק הבית. אבל, לעתים קרובות הם נאבקים לרדת במשקל מכיוון שאין להם גישה לחדרי כושר או סוגים אחרים של ציוד כושר. חשוב לאמהות השוהות בבית להישאר בריאות ובכושר בזמן גידול ילדיהן. זו הסיבה שיש ביקוש הולך וגובר לאפליקציות כושר שיכולות לעזור להם במסע הירידה במשקל. לאמהות השוהות בבית יש יותר זמן על הידיים מאי פעם, אבל הן עדיין מתקשות לנהל את הזמן שלהן ביעילות מכיוון שהן עסוקות במטלות הבית ובטיפול בילדיהן. זה מקשה עליהם למצוא זמן להתאמן או לעשות כל סוג אחר של שגרת פעילות גופנית.

אמהות שנשארות בבית יכולות לרדת במשקל על ידי ביצוע 3 הטיפים הבאים:

1. נהלו יומן אוכל

2. התעמלו במשך 30-60 דקות ביום

3. לאכול ארוחת בוקר וצהריים

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן