דף הבית » כללי » עלות טיפול זריקת PRP לשיער – מחיר ומה שמסביב
עלות טיפול זריקת prp לשיער

עלות טיפול זריקת PRP לשיער – מחיר ומה שמסביב

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

טיפול זריקת PRP לשיער הוא הליך חדש ומהפכני המשתמש בפלזמה עשירה בטסיות דם (PRP) כדי להמריץ את צמיחת השיער הטבעית בקרקפת. הטיפול פועל על ידי הזרקת הדם של המטופל/ת עצמם לקרקפת, המכיל ריכוזים גבוהים של טסיות דם וגורמי גדילה החיוניים לצמיחת שיער. טיפול זה הופך לפופולרי יותר ויותר מכיוון שהוכח כיעיל בשיקום שיער דליל ואזורים מקריחים בקרקפת. מדובר בהליך בעל רמת פולשנות זעירה עם זמן השבתה ותופעות לוואי מינימליות, מה שהופך אותו לאופציה אטרקטיבית עבור אלה מכם אשר מחפשים אלטרנטיבה לטיפולים פולשניים יותר כמו ניתוח או תרופות. במאמר זה נדבר על עלות טיפול זריקת PRP לשיער, מחיר וכל מה שרציתם לדעת.

מהו טיפול זריקת PRP לשיער ואיך הוא מתבצע?

חומר ה-PRP מכיל גורמי גדילה המעוררים זקיקי שיער להצמיח שיער חדש, וכתוצאה מכך מתקבל שיער עבה ובריא יותר. ההליך מבוצע בדרך כלל על ידי איש מקצוע רפואי מוסמך במסגרת מרפאה מקצועית, עם אי נוחות מינימלית וללא זמן השבתה. במהלך הטיפול, דגימת דם קטנה נלקחת מהמטופל ולאחר מכן עוברת בצנטריפוגה כדי להפריד את הטסיות והפלזמה. פלזמה זו מוזרקת לאחר מכן לקרקפת שם היא פועלת כדי לעורר צמיחת שיער חדשה ולשפר את צפיפות השיער הקיימת. עם טיפולים רגילים, המטופלים יכולים לצפות לתוצאות תוך 3-6 חודשים.

מהם היתרונות של שימוש בזריקת PRP לשיער?

הליך זה הפך לפופולרי יותר ויותר עם השנים כיוון שהוא מציע יתרונות רבים, כולל שיפור זרימת הדם לקרקפת וייצור מוגבר של קולגן, שיכול לעזור לעבות שיער קיים ולעורר צמיחה חדשה. בנוסף, טיפול זה מהיר וקל, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור מי שמחפש דרך בטוחה ויעילה לשקם את השיער. לקבלת מידע נוסף לגבי זריקת PRP לשיער לחץ כאן! כל המידע במקום אחד.

כמה עולה טיפול זריקת PRP לשיער?

טיפול זריקת PRP לשיער הוא פתרון יעיל ולא פולשני לאנשים הסובלים מנשירת שיער. הטיפול עובד על ידי שימוש בדם של המטופל עצמו כדי לעורר צמיחת שיער חדשה. עלות טיפול זה עשויה להשתנות בהתאם למספר גורמים, לרבות גודל האזור המטופל ומספר הטיפולים הנדרשים. טיפול לשיער PRP נע בטווח מחירים משתנה, כאשר המחיר לפגישה בודדת נע בין 1,200 ל-1,800 ש”ח. כדי להגיע לתוצאות מיטביות ולשפר את יעילות הטיפול, מומלצת סדרה של 3-5 טיפולים – בדרך כלל עולה בין 3,000 ל-5,000 ש”ח.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן