דף הבית » מדריך אימהות » צעדים קלים כדי להיות אמא של עצמך
להיות אמא של עצמך

צעדים קלים כדי להיות אמא של עצמך

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אמא היא אדם שנותן חיים לאדם אחר. הם אלו שמספקים הזנה, טיפול וביטחון לילדיהם. אמהות זה דבר יפה. זוהי ברכה שמגיעה עם הרבה אחריות ורגשות. אבל איך זה מרגיש להיות אמא של עצמך?

להיות אמא שלך יכולה להיות הדבר הכי מספק בעולם. זו הזדמנות עבורך ללמוד יותר על עצמך וכיצד לטפל בעצמך טוב יותר. זה מסע שדורש הרבה זמן, סבלנות ומסירות. להיות אמא שלך זו תחושה מיוחדת שאי אפשר להשתוות לשום דבר אחר. זו התחושה של הידיעה שאתה שולט בחייך ובגורלך. זו התחושה של להיות מסוגל לקחת אחריות ולקבל החלטות בכל הנוגע לבריאות הפיזית והרגשית שלך.

להיות אמא זה לא קל. זו הייתה נסיעה קשה אך מתגמלת כאשר למדתי יותר על עצמי ועל איך לטפל בעצמי טוב יותר ממה שכל אחד אחר אי פעם יכול היה לעשות בשבילי.

הסרטון שלהלן מדבר על Be your own mother:

איך אני יכולה להיות אמא שלי לעצמי?

כשאתה לא אמא שלך בעצמך, קשה לדעת מה עליך לעשות. אתה כל הזמן נקרע בין מה שאתה צריך לעשות לבין מה שאתה רוצה לעשות. כדי להיות אמא שלך, אתה צריך להיות אדיב וסבלני עם עצמך. אתה צריך להיות מסוגל לסמוך על עצמך כדי שהקשר עם עצמך יסתדר. אתה יכול להיות אמא שלך לעצמך על ידי שמירה על בריאותך הנפשית ותלמד כיצד להתמודד עם מצבי לחץ יומיומיים. אתה יכול גם למצוא קהילה של אמהות אחרות שחולקות את אותם התמודדויות כמוך.

להיות אמא שלך לעצמך עוזר במובנים רבים. זה עוזר למנוע בעיות נפשיות, יוצר תחושות חיוביות יותר, וזה עוזר בטיפול עצמי.

להיות אמא לעצמך יכולה להיות משימה קשה. חשוב לך ללמוד איך להפוך לאמא לעצמך, יש כמה טיפים כלליים שיעזרו לך בהמשך הדרך.

1. היו אדיבים וחמלים כלפי עצמכם

2. היו סבלניים עם עצמכם

3. שמרו על הגוף והנפש על ידי אכילה בריאה, פעילות גופנית ושינה מספיק

4. התחברו לאמהות אחרות שעוברות אתגרים דומים

5. דאג לצרכים הרגשיים שלך על ידי דיבור על מה שקורה בחייך

יתרונות של אימהות עצמית

ניתן להגדיר אימהות עצמית כפעולה של דאגה לעצמך. זהו מונח שצובר פופולריות בשנים האחרונות והוא משמש לעתים קרובות בחוגים פמיניסטיים. אימהות עצמית היא מונח המתאר את פעולת הדאגה לעצמך באמצעות הנאה עצמית וטיפוח עצמי. זה יכול לשמש כפועל או שם עצם, וניתן להתייחס אליו גם כ”אהבה עצמית”.

אימהות עצמית מספקת לנשים תחושת סיפוק וביטחון, מה שעוזר להן להיות יותר מודעות לעצמן. הם גם מסוגלים לטפל בילדיהם ללא כל עזרה מאחרים.

כמה מהיתרונות של אימהות עצמית הם:

1) טיפול עצמי

2) מודעות עצמית

3) תחושת סיפוק

4) ביטחון עצמי

5) עצמאות

אימהות עצמית היא לא רק פעולה של דאגה לעצמך אלא גם פעולה של אהבה והערצה כלפי עצמך. את אולי חושבת שלא מגיעה לך אהבה מהסוג הזה אבל במציאות, לכולנו מגיעה כי גם אנחנו האמהות שלנו!

חסרונות של אימהות עצמית

אימהות עצמית הוא מונח המתייחס לפעולת הטיפול בעצמך, במטרה להיות בריא ומטפח. אימהות עצמית אינה עניין של להיות מושלמת או לחיות חיים מושלמים. מדובר בזיהוי הצרכים והרצונות של עצמך ולוודא שאתה דואג לעצמך בכל דרך אפשרית.

אמהות עצמית הוא מונח שצובר פופולריות בשנים האחרונות. זה מתייחס לפעולה של טיפול בעצמי. התהליך אינו קשור בהכרח להיות אמא ואינו מערב ילדים בהכרח. לאמהות עצמית יש חסרונות רבים. אחד הגדולים ביותר הוא שזה יכול להיות סוחט רגשית ומתיש נפשית. כאשר אמא מאמה את עצמה, ייתכן שחסרה לה תחושה של הישג אמיתי מכיוון שהיא צריכה לעשות הכל בעצמה, וייתכן שלא תהיה לה תמיכה מאנשים אחרים בחייה. אימהות עצמית יכולה גם להוביל לרגשות אשמה, טינה וחרדה.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן