דף הבית » כללי » השתלת שיניים בשיטה הבזאלית – כל מה שרציתם לדעת
השתלת שיניים בשיטה הבזאלית

השתלת שיניים בשיטה הבזאלית – כל מה שרציתם לדעת

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

השתלת שיניים היא אופציה פופולרית להחלפת שיניים חסרות, אך לא כולם מתאימים להליך זה. השתלת שיניים בשיטה הבזאלית דורשת שיקול והערכה זהירים כדי לקבוע אם היא האפשרות הטובה ביותר עבור כל מטופל ומטופלת באופן אישי, בהתאם למצב השיניים והלסת. במאמר זה נדבר על הגורמים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחנים את השיטה הבזאלית להשתלת שיניים. למי זה מתאים, כיצד זה מתבצע ואיך זה שונה משיטות אחרות? קראו וגלו.

מהי השיטה הבזאלית של השתלות שיניים? 

ניתוח השתלת שיניים הוא פתרון קבוע להחלפת שיניים חסרות. הניתוח כולל הצבת עמוד טיטניום באופן כירורגי לתוך עצם הלסת ומתן לו להתמזג עם העצם על מנת לספק בסיס בטוח לשן המלאכותית. השתלת שיניים בשיטה הבזאלית היא טכניקה פולשנית המשתמשת בעמודים קטנים יותר ודורשת זמני ריפוי קצרים יותר מהליכי השתלה מסורתיים. שיטה זו מאפשרת מיקום מדויק יותר של השתל, מה שיכול להביא לתוצאות אסתטיות טובות יותר ולשיפור התפקוד. באמצעות טכניקה זו, המטופלים יכולים ליהנות משיניים חזקות ובריאות עם זמן השבתה ואי נוחות מינימליים. לחץ כאן לקבלת מידע נוסף ורלוונטי לגבי השתלת שיניים בשיטה הבזאלית.

במה השיטה הבזאלית שונה מטכניקות השתלות שיניים מסורתיות? 

השתלת שיניים בזאלית היא טכניקה חדשה ומהפכנית להחלפת שיניים חסרות. הם נבדלים מטכניקות השתלות שיניים מסורתיות בכך שהם משתמשים בעמוד טיטניום בודד כדי לעגן את השתל במקום במספר עמודים. שיטה זו מהירה יותר, פחות פולשנית וחסכונית יותר משיטות מסורתיות. בנוסף, השתלים הבסיסיים נועדו להיות ממוקמים בבסיס עצם הלסת, מה שמבטיח יציבות טובה יותר ותוצאות משופרות לטווח ארוך.

האם השיטה הבזאלית להשתלת שיניים מתאימה לכולם?

השתלת שיניים בשיטה הבזאלית דורשת שיקול והערכה מדויקים ומקצועיים על מנת לקבוע אם היא האפשרות הטובה ביותר עבור כל מטופל ומטופלת. את הבדיקה ניתן לעשות אצל הרופא המומחה שלכם, בקליניקה מקצועית בעלת ניסיון בתחום השתלות השיניים. 

חלק מהגורמים הנלקחים בחשבון בעת ההחלטה כוללים: 

  • סיכונים ויתרונות של השיטה לביצוע השתלות שיניים 
  • תוכנית טיפול מתאימה לניתוח השתלת שיניים בשיטה הבזאלית 
  • מצב השיניים של המטופל/ת, כולל המנשך, גודל הלסת ומבנה העצם
  • בריאות השיניים ומצב הלסת לפני ההשתלה
  • ציפיות המטופל/ת לתוצאות הטיפול

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן