דף הבית » מידע מקצועי » איך זה להיות אמא צעירה? – שמע מה אמא ​​צעירה אומרת
איך זה להיות אמא צעירה

איך זה להיות אמא צעירה? – שמע מה אמא ​​צעירה אומרת

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

זו משימה לא פשוטה להיות אמא צעירה. בעולם הנוכחי, קשה מאוד למצוא עבודה שיכולה לענות על הצרכים והרצונות שלך. ישנם אתגרים וקשיים רבים בשלב החיים הזה, מה שמקשה על נשים לחיות את חייהן בחופשיות ולתת לפוטנציאל הפנימי שלהן לזרוח החוצה. עם זאת, אם אתה מסור לעבודה שלך ומוכן להשקיע את המאמצים הקשים, תמיד יש לך דרך להתגבר על כל מכשול שעלול להופיע בדרכך. אין דבר יפה יותר מאישה בשיאה.

להלן סרטון שמדבר על איך זה להיות אמא צעירה:

אתגרים בלהיות אמא צעירה

האתגרים בלהיות אמא צעירה הם לא רק פיזיים אלא גם נפשיים. האחריות השונה, המחסור בזמן וגורמים נוספים הפכו את העבודה כאם לעבודה מאוד מאתגרת בפני עצמה. כשאת אמא, את צריכה לדאוג למשפחה שלך, אבל גם לעצמך. אתה צריך לוודא שאתה עושה כל מה שילדיך צריכים ורוצים. זה יכול להיות מאתגר כי הרבה דברים קורים. לפעמים אתה צריך לבחור בין הילדים שלך לבין עצמך. לפעמים אתה נופל, לפעמים אתה נהיה חולה ועייף, ולפעמים אתה בוכה בקול רם או מרגיש עייף כל הזמן. זה דורש הרבה זמן, מאמץ, סבלנות ותשומת לב. אתה צריך לדאוג גם לגוף שלך – הבריאות שלך היא הדבר שהכי משפיע על הילדים שלך. אבל עם משמעת, אהבה והדרכה מהורה/מטפל, גם הילדים שלכם יכולים להרוויח.

עצות לאמהות צעירות

יש הרבה סוגים של עצות לאמהות צעירות. חלקם מאוד פרקטיים, וחלקם מאוד רגשיים ומעוררי השראה. להלן כמה מהעצות הנפוצות שקיבלתי. 1. היו דוגמה לילדיכם בהיותכם אמא נהדרת ובכך לתת להם את מה שהם צריכים ורוצים ביום יום.2. הפעילו שליטה מסוימת על הבית והסביבה הביתית. תן לילדים שלך לדעת שאתה אוהב אותם אבל שאתה רוצה להיות מסוגל להציע להם גם קצת מרחב ועצמאות. 3. היו מודל לחיקוי נהדר עבור ילדיכם בכך שתעבדו בעבודה שיש לה ערך עבורכם.4. היו דוגמה לילדיכם על ידי מתן הזדמנות לביטוי עצמי ויצירתיות .5. יידעו לילדיכם שאתם סומכים עליהם שיעשו מה שנכון להם ושאתם מצפים מהם לפעול מתוך אדיבות, אכפתיות ודאגה לזולת.6. התכופף לאחור כדי לעזור להם להצליח .7. אפשרו לילדיכם לעשות מה שהם רוצים בבוא הזמן בחייהם.8. בלו הרבה זמן עם ילדיכם מדי יום על ידי משחק (ונתינת) משחקים, יציאה לטיולים, דייטים ויציאה לנסיעות ארוכות.

חסרונות בלהיות אמא מתבגרת

אמהות מתבגרות מתמודדות עם הרבה חסרונות. לרוב הם חד הוריים והם צריכים לבלות יותר זמן עם ילדיהם ממה שהם היו רוצים. אמהות בגיל ההתבגרות נמצאות בסיכון מוגבר לבעיות נפשיות, ביצועים לימודיים גרועים ודימוי עצמי נמוך. מחקר של אוניברסיטת צפון קרוליינה מצא כי אמהות מתבגרות נוטות יותר להיות בעוני ללא השכלה או הכשרה בעבודה. אמהות מתבגרות מתמודדות עם הרבה חסרונות מכיוון שהחברה מטילה עליהן סטיגמה על כך שהן נכנסות להריון לפני שהן מוכנות. לעתים קרובות הם ננטשים על ידי חבריהם ובני משפחתם בשל הבושה הקשורה להיות אם מתבגרת. אמהות מתבגרות נושרות לעיתים קרובות מבית הספר, או אם הן אכן נשארות בבית הספר, סביר יותר שיתקשו לנווט במערכת בית הספר בשל גילן ונסיבותיהן. לעתים קרובות הם נאבקים בבעיות בריאות לאחר לידת ילדיהם, משום שהספקים עשויים להיות מסרבים לקחת על עצמם מקרים חדשים של אמהות צעירות. גם אמהות בגיל ההתבגרות מתמודדות עם קשיים בכל הקשור לדיור. לעתים קרובות הם חסרי בית, גרים במקלטים או ברחוב. זה נובע ממגוון גורמים, לרבות שהם עלולים להיות מודחקים מבתיהם של משפחותיהם בגלל הבושה הקשורה בהיותם אמא בגיל ההתבגרות, או שאולי אין להם בית מלכתחילה ולכן הם ייאלצו לחיות על הבית שלהם. שֶׁלוֹ.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן