דף הבית » כללי » הולדת הבן: 12 פריטים שכל אמא צריכה
פריטים לאמהות

הולדת הבן: 12 פריטים שכל אמא צריכה

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

השמחה וההתרגשות של קבלת תינוק לעולם יכולות להיות מהממות עבור כל אם טרייה. לצד זה, יש מפולת של טרנספורמציה – פיזית ורגשית – שמגיעה עם אימהות שצריך לצפות ולהתכונן אליה. בואו נעבור על 12 פריטים חיוניים שיהפכו את התקופה הזו לקלה ונוחה יותר.

אי אפשר להדגיש מספיק את המשמעות של חיתולים ומגבונים לתינוקות. עם סוגים ומותגים שונים הזמינים בשוק, חיוני לבחור באפשרויות רכות, סופגות וידידותיות לעור. בגדי תינוקות, רצוי בדים אורגניים עדינים על עורו הרך של התינוק, צריכים להיות בעדיפות הבאה; כדאי להצטייד בבגדי שינה ובבגדי שינה, במידות שונות.

עבור אמהות מניקות, חזיות הנקה ומשאבות חלב הן הכרחיות – מה שהופך את ההאכלה לנוחה ונטולת טרחה. הבחירה הנכונה של שמיכות וחטופים מבטיחה שהתינוק שלך יהיה חם ונעים בכל עת. אין להתעלם ממוצרי אמבטיה לתינוקות כמו שמפו, סבון ואמבט מתאים לתינוק. האפשרויות צריכות להיות עדינות, ללא דמעות ורצוי טבעיות.

תיק החתלה מאורגן היטב צריך להיות החבר הכי טוב של האמא החדשה. חפשו אחד שיכול לשאת את כל הדברים החיוניים האלה – חיתולים לבקבוקי האכלה למגבונים לתינוקות. גם השקעה במנשא איכותי היא החלטה נבונה. לא לשכוח, מוניטור התינוק הוא חיוני כדי להבטיח את בטיחותו ורווחתו של התינוק שלך, מציע לך שקט נפשי כאשר לא באופק.

רשימת החובה – 12 הדברים שכל אמא חייבת להכין לקראת הלידה

בתוך כל ההתרגשות, להיות מוכן הוא המפתח. לכן, הכנו את הצ’ק ליסט המקיף שאת צריכה כאמא טרייה. נכון שחלק מהדברים יהיו בין מתנות לידה שתקבלי, אבל לפחות תדעי שאלה הדברים שאת לחלוטין צריכה, כדאי שתיידעי את קרובייך בכך, ומה שלא תקבלי – תשלימי:

  1. בגדי תינוקות – ודאו שהתינוק שלכם מוכן לתנאי מזג אוויר שונים – עם כובעים, פיג’מות רגליים וכובעים קטנטנים וחמודים. זכרו, הקטנטן שלכם גדל במהירות, אז קחו בחשבון גדלים שונים.
  2. חיתולים ומגבונים לתינוקות – חיתולים ומגבונים לתינוקות אינם ניתנים למשא ומתן. מלאי הרבה מהם עבור התינוק שלך והקפד לבחור מוצרים עדינים המתאימים לעור העדין שלהם.
  3. מצעים ומגני מיטה – תזדקקו למזרן עריסה נוח ובטוח, סדינים רכים וחמימות חמות. הקטן החמוד שלך יודה לך על זמני השינה הנעימים.
  4. ציוד האכלה – עבור האכלה, הדברים החיוניים משתנים בין אם את מניקה או מאכילה מבקבוק. שקלי חזיות ומשאבות הנקה, או בקבוקים ומעקרים. כך או כך, בדקו אפשרויות שיכולות לפשט את זמן ההאכלה.
  5. מוצרים לאמבטיה – חשוב לשמור על התינוק נקי ורענן. אז וודאו שיש לכם את כל הדברים החיוניים לאמבטיה, כולל אמבטיה לתינוק, שמפו טבעי לתינוק, מגבות רכות ומטליות.
  6. ריהוט לחדר הילדים – ציידו את חלל חדר הילדים שלכם בעריסה בטוחה, שידת החתלה שימושית, כיסא נדנדה נוח או דאון, ואל תשכחו מוניטור אמין לתינוק.
  7. פריטי בריאות ובטיחות – פריטי בריאות ובטיחות בסיסיים כמו מדחום לתינוקות, קוצצי ציפורניים לתינוקות וערכת עזרה ראשונה הם חובה ברשימת הבדיקה שלך.
  8. פריטים לרכב – כמובן שבשלב מסוים תרצו לצאת מהבית עם הקטנטן שלכם. פריטים חיוניים לנסיעה עם התינוק כוללים תיק החתלה קשיח, מנשא נוח לתינוק, עגלה אמינה ומושב בטיחות לרכב.
  9. מבחר מוצצים לניסיון
  10. מנשא – כשהתינוק כל היום על הידיים, קשה לעשות פעולות פשוטות. מנשא הוא פריט הכרחי עבור כל אמא שהתינוק שלה צריך להיות קרוב אליה, אבל היא גם חייבת מן הסתם להשאיר לעצמה חופש פעולה. המנשא מאפשר לאם להיות חופשיה מלהחזיק בתינוק, בעודו יושב במנשא צמוד אליה.
  11. טרמפולינה – זו לא באמת טרמפולינה. למעשה מדובר במושב ארגונומי מיוחד שבו ניתן להניח את התינוק ולקשור אותו כך שינוח בנוחות. יש טרמפולינות שמגיעות עם מצבי נדנוד ורטט להגרעה ויש פשוטות יותר. לא משנה במה תבחרו, טרמפולינה לתינוק היא בגדר הכרח.
  12. פוף או נדנדה לתינוקות רכים – תינוקות רכים צריכים להרגיש עטופים ואוהבים לחוש תנועה כל הזמן. זה מזכיר להם את מה שחוו ברחם ומרגיע אותם. בדיוק בשביל זו יוצרו נדנדות שכיבה לקטנטנים המגיעות עם אפשרות עיטוף לפעמים, וכן פופים רכים שניתן להניח בהם את התינוק והפוף ממש עוטף אותו בעודו שוקע בפנים. אלה הם פתרונות נוספים עבור ההורים להשאיר את התינוק במנח שאינו שכיבה בעריסה.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן